Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Jeżeli chcesz odstąpić od umowy wypełnij na tej stronie formularz zwrotu.
Odeślij pełnowartościowy produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AGROMAL Małgorzata Pietrasik
Broszków ul. Południowa 26, 08-130 Kotuń
O statusie zwrotu poinformujemy Cię mailowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 609 800 774
Reklamacje:
Jeżeli chcesz złożyć reklamację pobierz wypełnij odpowiedni protokół (przeczytaj poniżej instrukcję załączania zdjęć):
Odeślij kompletny produkt do naszej siedziby wraz z dokumentem zakupu na adres:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AGROMAL Małgorzata Pietrasik
Broszków ul. Południowa 26, 08-130 Kotuń
Informacje o statusie reklamacji otrzymasz na adres mailowy podany przy zakupie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 609 800 774
Instrukcje dotyczące zawartości oraz sposobu wykonywania zdjęć:
Zdjęcia zgłoszonej opony – aby zapewnić szybkie rozpatrzenie reklamacji, należy upewnić się, że wysłane zdjęcia są ostre i mają wystarczającą rozdzielczość (wyraźne szczegóły).
Należy dostarczyć:
- zdjęcia kompletnego bieżnika opony
- zdjęcia pełnego widoku z boku opony
- szczegółowe zdjęcia zgłaszanego problemu
- zdjęcia numerów daty produkcji i numery seryjne
- zdjęcia z pomiarem wysokości bieżnika (poglądowe zdjęcie poniżej)